ARTIST AND EVERT OF THE YEAR!

ÅRETS ARTIST!

Det är ingen tvekan över huvudtaget och det finns NOLL konkurrens! ADAM LAMBERT:D Det finns verkligen inte ord som beskriver hur bra jag tycker att han är. Hela hans personlighet tillför så mycket och det vet jag även fast det att jag inte känner honom. Han är så mycket mer än sin musik. Han är en hel GLAMGOD! Vanligvis så tröttnar jag på låtar efter ett tag men med Adam är det annorlunda, jag vet inte hur många gånger jag har hört dom.. måååånga gånger iallafall och dom är fortfarande lika bra och jag tröttnar aldrig;)




ÅRETS HÄNDELSE!

Lambert-konserten 9 november!!! FY sjuttsingen va kallt det var i kön men fy så värt det var:) ååh det är det bästa jag gjort. Jag fick världens adrenalinkick under dom där 90 minutrarna eller vad det kan ha vart. I vilket fall som helst så gick det på tok för fort, känder som en kvart. Men jag antar att det är som man säger "tiden går fort när man har roligt"
läs inlägget från efter konserten här och här är liiiiiite bilder;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0