ADAM LAMBERT DEBASER STOCKHOLM - 9 NOVEMBER MAGISKT!



Gårdagen va helt fantasktiskt! Den var perfekt! Jag vet inte vad mer jag kan säga egentligen. Det var verkligen en dröm som gick i uppfyllelse♥ En stor dröm! Dock så känns det lite sorgligt att det är över, nu får jag vänta ett bra tag innan han kommer igen, men det kommer vara så worth it! Adam var verkligen helt fantastiskt. Jag skulle kunna göra om gårdagen om och om igen. Jag hade höga förväntningar, de hade jag. Jag visste att det skulle bli grymt. Men jag visste inte att det skulle bli sååå awesome som det var, det va högt över mina förväntingnar. Den killen är så j*vla bra live! Helt AMAZING!!:D Man vet aldrig vad man ska förvänta sig. Men en sak är säker och det är att han ALLTID kör till 210 procent!

Väntan i kön var näst intill outhärdlig.. snö, slask, kyla.. fötterna domnade bort. Men det va sooooo fakking worth it!!! Alla låtar var kick ass GRYMMA men när Adam körde If I Had You... det var mäktigt asså! Kan inte riktigt beskriva det, man måste nästan ha vart där för att förstå:D Eller när han körde Soaked .. de va verkligen magiskt, alla där inne va knäpptysta, all eyes on Adam, de va så vackert. Näe de va.. jag kan inte bekskriva de♥


Thank you Adam!♥

Alla bilder ligger på kameran just nu och sladden ligger hemma, så jag lägger upp bilder och videos när jag kommer hem!

Fever - en video från igår!♥ total awesomeness!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0