GRUBBEL&TRUBBEL OCH ETT NYTT 2011

2011 är HÄÄÄÄÄÄÄR *körsång* känns det najs eller? ;)

Först vill jag säga tack mina fina flickor för gårdagen, det var verkligen underbart även om det blev lite knasigt där någonstans i mitten. Men det slutade väl och vi hade det grymt skoj!
Och till alla er med nyårslöften.. löften är till för att hållas eller hur? Så gör ett bästa.. lyckas ni inte.. to bad but life goes on;) Hoppas iallafall att alla hade en super nyår och att ni firade med dom ni älskar mest för det gjorde jag.

Nu är det nytt år och nya tag så släpp allt grubbel och trubbel från förra året och gå vidare mot ett 2011 och nya och bättre saker. Detta ska ta mig f*n bli ett ännu bättre år!!!

Vad sägs om att börja de nya året med lite Lambert? I say.. HELL YEAH!!

Kommentarer
Postat av: M

gott nytt år!!! :D

2011-01-01 @ 15:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0