TITTA VEM SOM ÄR PÅ BESÖK

Jag måste medge att jag trivs som fisken i vattnet på hBlogg.se Här är ett inlägg jag skrev tidigare idag...

READ IT!
;)

Nu kanske du undrar varför jag bytte hit till hBlogg.se från blogg.se eller också så gör du inte de, men here it goes

Till en början så ville jag bara bort från blogg.se för att jag tycker att det strular ganska ofta, det kanske bara var så för mig att det inte gick att logga in och en massa ståhej! Och jag har ändå tänkt tanken att byta liksom men jag visste bara inte till vad och sen nu så dök hBlogg upp och jag tänkte nytt år, nya tag, ny blogg? Fast sen så ville jag ju inte lämna min dåvarande blogg i skicket, jag hade ju ändå haft den i lite mer än ett år.

Sen fick jag veta att det fanns ett jätte snabbt och effektivt sätt att flytta över hela bloggen och då var det nästan inget snack om saken. Här på hBlogg använder man sig av verktyget Wordpress som är mycket bättre i alla fall enligt mig och många andra. Dessutom så är det superlätt att dela med sig av videoklipp genom wordpress. Bloggar man hos hBlogg.se så får man även tillgång till obegränsad bilduppladdning. SUPERBRA! Till en början är det en liten omställning att byta mellan två så olika blogg-verktyg men man lär sig snabbt. Och jag kan tänka mig att det kommer fortsätta växa och bli ännu bättre! :D

Man har även tillgång till forum, olika aktiviteter, mer detaljerat statistik, du kan skriva typ status, skaffa vänner, skicka meddelande och mycket mycket mer. Dessutom så får du duktiga och hjälpsamma Administratörer som snabbt hjälper sig så fort du fastnar eller behöver hjälp på något sätt!

Det jag gillar mest med hBlogg är att det känns liksom roligare att blogga här. Jag känner att jag har fått världens bloggsug!! Men sen så är det är det roligt att dom erbjuder så mycket mer än bara själva bloggningen liksom. Det låter kanske för bra för att vara sant men jag vet faktiskt inget som är dåligt;)

Efter bara så få dagar som jag har vart här så trivs jag jättebra så ta chansen nu och skaffa en blogg här du också! Du kommer att ha en massa skoj och du kommer tycka att det är ännu roligare att blogga!!!


Kommentarer
Postat av: malin [fotoblogg]

nu är fototävlingen du varit med och röstat i över, kika in och se om den du röstade på blev den lyckliga vinnaren!:) http://mkarlstrom.blogg.se/2011/january/och-vinnaren-ar.html#comment

2011-01-09 @ 01:09:32
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Jazzmine

sv: HAHAHHAHA :D

2011-01-11 @ 23:22:55
URL: http://jazzminedahl.blogg.se/
Postat av: Gaymasen

Låter ju inte helt dumt faktiskt. :)

2011-01-17 @ 00:35:03
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Khangkheng´s ♥

Hejsan!

Jag har en tävling i min blogg, där du kan

vinna en ny header till din blogg.

Kika in vetja!

Kram / Khangkheng´s

2011-01-17 @ 20:55:02
URL: http://khangkhengs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0