MÅSTE BÖRJA BANTA NU!

Asså gud, jag måste VERKLIGEN börja tänka på hur jag ser ut nu.. mina lår är asfeta nu, och jag har blivit jättetjock verkligen. Mina tänder är inte alls fina, och jaa.. usch! Måste verkligen börja banta nu.. eller åtminstånde börja träna. Tycker inte ni också de? Jag tycker verkligen de.. och de är inte alls för att jag söker uppmärksamhet eller så som jag skriver detta. ..




Jag hoppas ni ser ironin i detta... Men det är verkligen så vissa tjejer håller på. "OMG jag är såååå fet.. asså jag väger typ 50 men egentligen vill jag väga 40, MAX!" Man ba men fa faasen.. Tycker verkligen sånt är sååå roligt att läsa, tjejer i min ålder och yngre som klagar över deras kropp. Fast samtidigt så är de synd om dom. ..

Visst kan jag tycka att jag är lite småtjock då och då... men vafan liksom.. jag är inte de, men de e sånt man får för sig ibland liksom. Jag tycker inte att mina lår är feta och går ihop. Jag tycker inte att jag har putmage. Jag tycker inte att jag har fula tänder, vore ju synd isåfall med tanke på att jag har haft tandställning i 1 & 1/2 år. Innan dess hade jag en stor glugg mellan framtänderna HAAH. But thats all gone by now;)

Jag är nöjd med min kropp som den är. Jag är lång så jag BORDE inte väga 40 kilo, vilket jag inte gör heller men ah.. Jag tycker de är fint med lite kurvor så man inte ser ut som en pinne på två ben liksom. De är min åsikt!

Nu blire middag och jag ska äta mig riiiiktigt fet som värsta fläskpaddan! haha :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jättebra inställning Anna. var nöjd med dig själv så mår du bättre.

2010-09-29 @ 18:17:01
Postat av: sofia jellback

GILLAR

2010-09-29 @ 18:21:14
URL: http://randomsoff.blogg.se/
Postat av: Gaymasen

Jättebra skrivet, verkligen! Fler borde tänka så :)g

2010-09-29 @ 19:42:51
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Isabel

HAHA you go giirl :D

2010-09-30 @ 18:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0