SÅ FÅR DE INTE GÅ TILL!!!!

jajaa jag vet att det har vart mycke politik nu de senaste men de får ni ta för jag gillarT;)

Läste på Aftonbladet i morse att man hade tappat bort ca. 240 förtidsröster i Halmstad där dom tdligen hade lagt inlåsta någon stans!?!? vafaan asså? och av dom rösterna skulle 29 av dom till valnämnden här i Göteborg.. och det var ju just de rösterna härifrån Göteborg som kunde avgjort hela valet liksom. Jag fattar verkligen inte hur man kan ha missat de.. när vi är i den situationen vi är i.. det är alltid viktigt med att alla röster kommer rätt och så men i detta fallet är det ju EXTREMT viktigt!!!

gaaaah jag blir så ARG! får nu får Alliansen 173 och det fattas alltså bara 2 för egen majoritet.. och nu blir SD skiten vågmästare!!!


utöver det har jag haft en toppendag! lite segt i skolan ba men de funka:) ikväll blire tacos och idol! Heja Olle, Björn, Sebastian, Jonathan, Michaela, Madelene, Weise, Jimmy och alla andra men de e mina favvisaaR :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0