STRIKE ONE, TWO, THREE

Det har såå inte vart min dag idag HAHA!!

För det första så försov jag mig, kom dock inte försent men jag hade skolfoto idag så jag fick sminka till mig lite i skolan för jag ville inte komma sent till lektionen hehee. Låter som värsta nörden typ, men jag har 0.00% frånvaro och så ska de förbli;).. Sen så tog vi fotot, både klassfoto och enskilt. Vet inte hur det blev än men jag log med tänderna iallafall och jag brukar vanligtvis inte göra det, så jag hoppas att det blev bra!

Sen... helt plötsligt så hittar jag inte mon mobil och får paniiiiiiik. Kommer då på att jag har glömt den på toan så jag kutar till toan.. och så är den borta:O Men som tur va så har vi en jättesöt städerska som hade lämnat in den på receptionen. Inte nog med det så upptäcker jag senare att min väska är poff borta! Får ännu mer paniiiiiiiiiiiiiik... springer runt som en galning och letar men hittar den tillslut inlåst i mitt skåp. JAPP så mycket koll har jag på läget liksom hahaha!! De va dagens missar de;)

Nu ska jag fortsätta kolla på IDOL! FASEN VA GRYM GEIR VA! FICK RYSNINGAR!!


Ni skulle allt gärna vilja veta vad som gömmer dig på andra sidan kameran, ellerhur;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0