STANDING WHERE YOU LEFT ME

Känns jäkligt skönt att börja klocka 8 och sedan sluta runt 11! Dock så fick vi ytterligare en fältuppgilt i skolan idag. Nu ska vi gå till en butik och lära oss om deras profil typ. Tyvärr kan jag inte förklare det bättre än så för jag förstår det knappt själv. Av den informationen vi får ut ska vi iallafall göra en Power Point presentation som jag ÄLSKAR såå *ironi*

Så de lär ju bli skoj att se hur detta slutar. Men de ska nog gå bra! Har inte åtit någon lunch idag heller eftersom vi gick direkt från lektion och till stan för att göra denna uppgiften då.. så jag kanske ska se om vi har nå mat hemma eller vad tror ni? Äter du lunch varje dag?:D

Nu ska jag ta mig något och äta iallafall och pumpa lite Erik Hassle och förmooodligen lite Lambert också heehee Sen så ska jag byta ut veckans låtar också.. som ni hittar till vänster högst upp i menyn!!



LATER BITCHES HIHIIII!

Kommentarer
Postat av: JESSICA JÖNSSON'

svar: näe precis! men blir säkert mer insatt nästa gång då vi får rösta ;)



- hugo mimar och paows röst är fixad i datorn så där sjönk dom ännu mer :/

2010-09-07 @ 14:33:53
URL: http://jeessicajonsson.blogg.se/
Postat av: Felicia

nu börjar jag tröttna lite på hassle alltså xD haha

men lycka till på pooooweeer pointen ;D



SV: okej joh det rä lite klurigt!

PUSS

2010-09-07 @ 14:54:50
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0