SLAPPEDAG

Klockan är halv två, jag sitter fortfarande i pyjamas vid datorn. Idag har jag inte tänkt göra någonting alls. Jag vet inte vad jag ska äta för mat för kocken aka min bror har inte vaknat än.....

Sitter iallafall och kollar På shutter Island som är skiiitkonstig. Jag har även hunnit att kolla på Adam Lamberts konsert ifrån igår på youtube! God Bless Youtube:)

Vet inte om jag kanske borde ståda lite i mitt rum senare.. jag har börjat slarva och efter 2 dagar ligger det kläder och onödiga grejor framme och tar en massa plats så jag BORDe nog säda upp lite! Eller vad tror ni? Måste även köra en uppdatering på datorn för den har börjat sega som fään. Vanligtvis uppdaterar jag den en gång varannan vecka men nu tror jag inte att jag har gjort det på ca 1 månad eller kanske mer:O

Men som sagt.. det är söndag och söndag = slappedag!


Älskar tatueringen på handleden!



Kommentarer
Postat av: ebba

allt bra?:)

2010-09-05 @ 21:56:28
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0