OBESKRIVLIGT!!

Grejen är denna att den här dagen har nått ÖVER mina förväntningar och jag är OBESKRIVLIGT GLAD just nu!!:D:D:D

För får jag reda på att Adam ska komma till Sverige!! De gjorde helt klart min dag. För saken är den att jag trodde verkligen INTE att han skulle komma till oss i Sverige. Jag visste att han skulle komma till Norden men jag chansade på att han skulle till Finland med tanke på att han är mycket störr där. Men HAN KOMMER HIT! TILL SVERIGE! :)

09-11-10 kommer Adam till mig!! Jag har drömt om denna dagen♥

Biljetterna släpps inte förens på måndag så jag kommer vara nervös tills jag fått en biljett! Det finns nämligen bara 850 stycken ar jag hört?! Och konserten ska äga rum på ett ställe som heter Debaser Medis i Stockholm.

Sen lite senare får jag ett sms om en jobbintervju imorgon! Fatta att jag blev glad då eller! Och fick ett ännu större smile på läpparna! HEEELT GALET att två så grymma saker händer på en dag!!! :D


I'm ready!! Adam come here and get a little Swedish love! *lots of Swedish love* ♥


Kommentarer
Postat av: Felicia

Vrf väljer han debaser för!? :O fett liiiitet O.o



SV: hahah skola? från 8 -9?? ska jag gå på den eller?



PUSS

2010-09-08 @ 18:01:31
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: Felicia

SV: vet men iaf,. dåligt! ehm så du går från 8 till 9 på kvällen? verje dag Neeveee!!!..



PUSS

2010-09-08 @ 21:32:22
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: Daniel

E inlove i honom.. charmade in honom sist han var här i Finland, han tyckte jag var funny! ;)

2010-09-08 @ 22:43:20
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0