"MINIVAL"

Vi hade minival i klassen idag.. kan ni gilla vilka som vann? nääe trooor inte de... FOLKPARTIET. Dock så fick Sossarna lika mycket röster. Då räknar man ju ihop alla röster från de som patriet står samman med. Alltså de Folkpartiet står på den Borgerliga sidan och Sossarna på den röd/gröna, hänger ni med? Så då vann Folkpartiet pga att Moderaterna hade många röster också. Vad jag dock inte förstår är hur SD kunde få några röster över huvudtaget?!?!

Synd då i alla fall att inte de jag röstade på vann:(

ajaa de va min dag de... nu ska jag kolla film:)


Hämtade ut biljetterna idag med :D :D ♥

Kommentarer
Postat av: moa segmobörje

du skulle sett mig på Markland när jag fick biljetten, fick svårt o andasXD

2010-09-13 @ 21:03:18
Postat av: JESSICA JÖNSSON'

svar: what du you want from me & if i had you :)

2010-09-13 @ 22:11:21
URL: http://jeessicajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0