JAG VILL OCKSÅ VARA MED OCH BESTÄMMA

heheheeeee .. vi kanske kan se detta som en liten bloggpaus.. för jag VET att jag inte gjort så mycket inlägg denna veckan.. men ah de beror ju helt enkelt på att jag inte haft någon dator.. och i skolan har jag ingen direkt lust att skriva. För vad skulle jag skriva liksom? ..

"Hej bloggen, nu sitter jag på mattelektion och de är inte alls skoj"

inte så skoj kanske... Aja vädret suger getpung idag också så man blir ju inte direkt taggad på att göra något. Helst av alla vill man bara ligga i sängen hela dagen. Men jag vet faktiskt inte vad jag ska hitta på.. dra med mig någon in till stan och hälsa på Freddan? Hörde att han skulle vara där idag! ;) näe men vi får se..

btw. glöm inte att rösta imorgon! Jag har redan röstat, dock så räknas inte min röst! Är ju inte myndig!!!! :O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0