IT KEEPS GETTING EVER BETTER!

Näää.. de har ju inte blivit någon bloggning idag pga skolan osv. slutade inte förens 4! På rasterna har jag fullt upp med att försöka boka Lambert-biljetter och ticnet dampa över hela tiden. Och underhåltimmen så var jag på jobb-intervju på ett ställe där jag hade praktik nu i våras. Gick superbraa, dock så var själva intervjuen med en tjej jag känner som jobbar i butiken;) så de va ju asnice! HAHA de roliga var att hon bara frågade när jag kunde jobba osv.. eftersom att hon redan känner mig liksom. Så jag hoppas och tror faktiskt att jag får de. Så då kommer jag jobba lite helger och några dagar i veckan efter skolan och så... men ah vi får se helt enkelt:)

På tala om Lambert-biljetter .... så HAR JAG BOKAT DOM NU! BETALDA OCH ALLT!!! SKA BARA HÄMTA UT DOM NU:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0