HUGO - PAULINA - NEMO - DRAMAT

De känns liksom som att alla kommenterar de här med Hugo och Paulina. Och bara för att så tänkte jag också göra de:)

Tycker att det är grymt synd att Paulina gjorde som hon gjorde, dom verkade liksom så perfekta tillsammans. Men icke! Alla säger att Nemo förstörde allt. Och så kanske de va, men som Nemo själv säger.. "de va ingen som tvingade Paulina att ha sex med mig" och de va de ju inte heller. Visst tycker jag synd om Hugo och så, ingen ska behöva bli sårad på de sättet. Många säger att han borde förlåta Paulina och att alla gör misstag, men tänk själva om det var eran tjej/kille som va otrogen, skulle ni förlåta då?

Jag kan inte säga vems fel det är för de vet jag självklart inte. Men mest får Paulina skylla sig själv. Jag tycker att Paulina verkar vara en supertjej men nu har hon gjort bort sig BIG TIME! Jag vet inte vad och hur hon kände, men vad det än va så tycker jag ändå att Hugo förtjänar att hon säger det till honom än att bara vara tyst.

Resten av er verkar skylla allt på stackars Nemo. Men egentligen så har Nemo inte gjort något fel. Okej jag skulle aldrig kunna ligga med någon som har kille men de är upp till var och en. Nemo är singel.. okej han visste att Paulina hade Hugo. Grejen är den att tjejen han hade sex med råkade vara Paulina, som har en av Sveriges största bloggar, som råkade vara tillsammans med Hugo som har Sveriges största manliga blogg. Hade det rört sig om ett helt "vanligt" par så hade de inte blivit en lika stor grej av de hela och Nemo hade inte fått hela skulden. Från min point of veiw så var det Paulinas fel!

pussss :D

Kommentarer
Postat av: sofia jellback

HAN HAR GJORT FEL ANNA HELLMAN !!!!!

2010-10-22 @ 21:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0