BE PREPARED

Vet ni, jag tänkte på en sak tidigare idag när mamma frågade om inte jag kunde ta fram mer hushållspapper. De ligger så högt upp så hon når inte hehee. Men så tänkte jag på de med toa-papper. Tänk om man är helt själv hemma, sitter på toan och har gjort nummer 1 eller 2, vilket som.. och så när man ska torka sig så finns de bara en liten ruta kvar på rullen. Vad gör man då liksom:question: Man är helt själv, de finns ingen man kan ropa på och säga åt att hämta en ny rulle.

Som tur är så har de aldrig hänt mig, inte när jag vart själv hemma iallafall.. Dock har det hänt en nära person till mig... Här har ni historien...

"Det var en kall decemberdag, han satt på toaletten och *döön döön döööööön* han hade släppt en.. en kabel.. när han sträckte sig efter rullen såg han till sin fasa att rullen va tom:O .. han hade då inget val, så han reste sig från toaletten med byxorna runt fötterna.. ut till skåpet och hämtade en ny rulle.. ÄNTLIGEN kunde han torka bort skiten.. och de hade aldrig känts så bra att få torka sig"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0