ALICE HOPPAR AV!

Kanske vet ni redan detta men jag skriver de ändå. Alice har nu hoppat av Idol. "Jag har tappat glädjen för musiken" Personligen förstår jag inte hur man kan tappa glädjen för musiken. Hade jag kunnat sjunga hade jag inte tvivlat en sekund! Men eftersom Alice hoppar av så gör Minnah comeback. Vilket jag tycker är väldigt orättvist, hon åkte ut förre veckan, men varför ska hon få en andra chans för? Sassa åkte ut veckan innan de.. vadå.. varför förtjänar inte hon en andra chans också då?

Jag gillar inte Minnah alls, tycker att hon är platt och tråkig. De är liksom inget man kommer ihåg. Men nu är hon tillbaka iallafall.. bara att gilla läget liksom. Hoppas att hon åker ikväll igen!


GO GO OLLE, ELIN, DANIEL & JAY!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0