10-10-10

Imöra börjar praktiken! WOHOO tre veckor och sen är höstlov som sagt! Ska bli skönt att komma bort från plugg och allt sånt dära.

Ligger i sängen och glor serier. Jag vet inte om jag är smått sjuk eller vad det är. Igår mådde jag illa hela dagen och nu fryser jag och i morse snorade jag som en gris och ja. Men de går nog över;) Börjar bli lite sugen på mat så jag kanske hjälper till med middan idag.

Känns som att alla mina inlägg låter likadana heheh så jag slänger in ett roligt sms bara för ATT liksom:)

Till: Pojkvännen
Sms: Idag hånglade jag för första gången med min pojkvän, det var så himla äckligt. Hans andedräkt stank skit, som om att han att ätit ägg eller nått innan och han stoppade in tungan för mycket så jag trodde att jag skulle kvävas. Tycker du att jag ska göra slut?
Svar: Okej, tack för den.. det är slut.


Kommentarer
Postat av: Jazze

HAHAHHA värt att skicka ett sånt sms till fel!

2010-10-10 @ 22:14:25
URL: http://jazzminedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0