FAVVISAR ... I MAGEN

okej okej nu ska jag blogga.. få se nu.. hmm.. va ska jag blogga om?:| Kanske.. eller näe de blir inte bra, men kanske om, eller näe de blir ju inte heller bra..



Men något måste jag ju blogga om, men vad? jag kan ju alltid slänga upp lite favoriter för att fylla ut liksom.

Få se nu då..

Favvomat - Spagetti och Köttfärssås

Favvodessert - Chokladpudding


Favvogodis - Marabou mjölkchokla

Favvosnacks - Sourcream & onion rings

Favvodricka - Mjölk eller Coca cola.. och inte light!


Ojdå... de där va ju bara en massa onyttigheter... men vi kör såhär då..

Favvogrönsak
- Gillar inte grönsaker.... å andra sidan så är pizza väldigt gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0