LAST MINUTE!

Jag är en sån person som skjuter på saker och sparar det in i sista minuten. Okej, ibland är jag en sån person och nu är jag en sån person. Måste göra min APU-uppgifter som vi fick att göra under praktiken och duktig som jag är så har jag inte börjat.. och de ska skickas in imorgon! SUPER:thumbup:

Näe men så de måste jag ta tag i idag! Fast i vanliga fall så brukar jag faktiskt göra grejer, iallafall skolgrejer i tid så dom är klara några dagar innan jag lämnar in dom bara för att ha tid att gå igenom dom så allt ser bra ut liksom. Men inte denna gången. Så är de ibland! Nu har jag inte tid att sitta här och skriva, det är en sak som är säker.


UNDERBAR BILD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0