ITS ALL ABOUT THE..

About what? Can't remember:question:

Ne usch och fy och guuud va lång denna dagen är. Jag vill att den ska ta slut och att de ska bli tisdag. Å andra sidan så går de ju inte fortare av att sitta här och göra ingenting. Men jag vill inte göra någonting, jag har inte lust. Men Adam är nära, han är på andra sidan av den stora dammen.. i  Finland.. i Helsingfors. De är ju inte långt alls. Det är val nästan bara rakt öster ut om lokalsinnet inte är helt åt pipan?

Långt åt pipsvängen fel va de. Det skulle vara rakt nordöst. Där befinner han sig! Som sagt, inte ALLS långt bort. De va skillnad när han va i Hong Kong! De va grejer de!


HAHA nejj sikken fjant jag är! Thats just me. OOHRAAA! Snart är de Bolibompa!! eller visst nej,.. de går ju inte på helgen;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0