I'M HOME BITCHES

Känns jäkligt najjs att vara hemma faktiskt! Tågresan hem tog nästan dubbelt så lång tid.. kändes det som. Kan nog ha att göra med att på vägen upp hade vi något stort att se fram emot. Hemresan.. not so much.. skola, thats it. Inte lika kul kanske. ..

Vi alla tre va också ganska trötta och det kändes som att det va 30 grader på tåget. Allt gick bara långsamt, jag mådde lite illa.. åkte baklänges, ingen favorit direkt. Men jag ska inte klaga. Jag har haft the time om my life och jag har fått en dröm uppfylld. En dröm som kommer finnas kvar. Längtar redan tills Adam kommer hit igen, för de måste han ju göra:D Jag har fått ett minne för livet, det är en sak som är säker!!

Håller på just nu, as we speak att föra över bilder och videos till datorn. Det kanske inte är bästa kvaliten.. återstår att se!

IGÅR VAR EN UNDERBAR DAG!♥

Kommentarer
Postat av: Lina Lilja

Det var en helt underbar dag! The time of our lifes! Hoppas Hoppas att han kommer snart igen!! =D

2010-11-11 @ 08:54:21
URL: http://linalilja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0