I CAN'T STAND IT

Något som jag verkligen inte tål är människor som är självupptagna och egenkära. Okej, lite egenkär ska man vara, men det finns faktiskt en gräns och går man över den så nästan exploderar jag. Visst man ska ha självkänsla och så men det är definitivt inte samma sak.

Folk som tror att dom "äger" hela rummet när dom kommer in eller som tror att alla ska göra som just den personen tycker och tänker, de är bara så FEL. Som tror att alla lyssnar på en och att andra ska göra precis som just den personen. Sånna människor är verkligen BITCHES ! Okej visst, jag kan vara en riktig bitch ibland, men då är det ju faktiskt av en anledning. Vissa andra har de ju medfött och det är ju bara sorgligt.

Jag HATAR när folk säger åt mig vad jag ska göra (undantag; min mamma och mina lärare typ). Men när det kommer till kompisar eller kanske ska säga "kompisar" eller typ klasskamrater. Ingen .. och då menar jag INGEN ska eller kan säga åt mig vad jag kan och inte kan göra eller vad jag SKA göra. Om du sköter ditt så sköret jag mitt. För det finns många som tror att dom kan styra och ställa som dom själv vill och vissa andra kanske tycker att det är okej men för mig är det så inte okej!

Over and out !

Kommentarer
Postat av: Anna Bjälldal

är det över vad som hände med emmelie idag eller något annat?

2010-05-21 @ 16:49:26
Postat av: Helliis

jag skriver det här så alla kan de svaret, nejj det är inte om det, utan mer över lag! thats just how I look at things =)

2010-05-21 @ 17:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0