MOGEN ELLER MOGNARE KANSKE

Jag vet att det kanske är såhär i dom flesta skolorna och dom flesta klasserna men så fort läraren går ut klassrummet går alla loss. Dom blir som vilda apor i djugeln typ. Är det bara jag som tycker att det är jobbigt och är lite mognare än lla andr i min ålder eller finns det fler där ute *haha*

Jag tror faktiskt att det är så att jag är aningen mognare än dom flesta i min ålder. Jag är typ den enda som inte vill supa varje helg. Sen så har jag sån dära torr vuxen humor som ingen fattar förutom jag och typ hmm .. gammla folk. Jag tar mer ansvar för det jag gör än andra i min ålder. Jag skyller inte ifrån mig.

Självklart så är jag inte världens torrboll även fast det kanske låter så. Men jag släpper loss jag också och har roligt och ÄR rolig. Självklart kan jag vara fjantig och omogen också, men jag tror ni fattar hur och vad jag menar ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0