SAME SPOT DIFFERENT YEAR

Gissa vem som hade muntligt nationella i engelsk idag och fick extremt-MVG? Jo för det var lilla jag :D Så hade jag en jättebra dialekt, han sa att jag lät som en inföding i USA och att jag var bäst på skolan so far. Fatta sikken komplimang. Ni får ursäkta att jag skryter lite om det, men det måste man väl ändå få göra när man får sådant beröm, eller ? Hoppas nu bara att jag faktiskt får MVG i slutbetyg (man kan ju faktiskt inte få extremt MVG, även om man skulle förtjäna de) haha skojja bara, men jag hoppas på ett MVG iallafall.

Sen får vi se hur det går på matte nationella imorgon, del 2. Hoppas det går bra för då kanske och då säger jag kanske kan jag få ett MVG i matte också då. Skulle ju inte sitta fel eller så. Och sen kanske, återigen kanske jag har en liiten chans arr få MVG i esteten också. Jag menar, det är ju faktiskt inte alls långt kvar tills det är sommarlov. Det är faktiskt precis 22 dagar kvar varav 15 är skoldagar, alltså bara 3 veckor. Sen är första året avklarat wohoo "One down, two to go"

Jag har faktiskt vart så jäkla mycket bättre nu på gymnasiet mot vad jag var 8-9 och de känns SÅ UNDERBART ! haha skojjaaaaa :D nejj men det känns faktiskt som att jag har mognat hur mycket som helst under detta första året. I'm not a little baby anymore and it feels .. wait for it .. gooooooood ! :D



Same spot different year. To me I look exactly the same on the outside, but ho about th inside ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0