JAG BUBBLAR ÖVER

Gosh ! Jag vet att jag klagar på allt möjligt och jag lovar, det är inte PMS ;)

Men varför kan inte folk MIND THIER OWN FU*KING BUSINESS !! Jag bubblar snart över, jag orkar inte att folk tar allt så seriöööst. Slår du upp ordet "ironi" i Svenska Ordboken så står det klart och tydligt vad det betyder, när du vet det kanske du kan sluta ta allt så seriöst och inte ta åt dig.

Sen stör jag mig på åt he*vete massa andra saker också men kan inte skriva allt. Så mycket tid har jag inte.

Men typ folk som bara svansar efter en. Och nu menar jag inte MINA kompisar, utan en grupp liksom som nästan alltid har en sk. "ledare" och alla andra följer efter och måste tycka och göra samma som den personen. Så störande !

....... TO BE CONTINUED ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0