WORK THIS OUT

God eftermiddag lära ni ! Hur har eran dag varit ? Min dag har vart .. jaa .. jag har haft fullt upp i skolan. På morgonen va jag tvungen att skriva klart mitt arbete, ni vet de om utbrändhet ? Jaa jag hann klart med det i alla fall, sen om min lärare tycker det är bra det är en annan femma haha!

Sen va de matteprov (Y) GREAT! .. jag som inte ens hade pluggat hihii jag hann inte ens skriva klart provet, inte bra .. eller ? Men de va så svåra uppgifter de va därföör. Men jag får nog Godkännt i alla fall haha uppmärksamma ordet nog.

Sen va de världens goaste väder. Solen va sketa varm idag juh ;O right ?



Beautiful teeth .. ohyes me like !

XOXOO mina små kycklingar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0