GOOD OLD TIMES

Gud va jag saknar gamla tider. Speciellt så saknar jag min gamla klass, vi var som en stor familj. Saknar alla utbrott lärarna fick i skolan, alla raster när massa grejor va totalt kaoos i skolan. Nu går man på gymnasiet på Sveriger tveklöst lugnaste skola. En himlans skillnad. Eller när jag fick en keps rakt i ögat .. närmare bestämt Jens keps, jag satte mig på golvet och skrek som en stucken gris .. eller okej .. som två stuckna grisar. Jag skrattar bara åt det varje gång jag påmins om det för jag måste sett ut som en idiot just då hahaa.
Alla träslöjslektioner va sjukt roliga av lite olika anledningar. Eller den gången Koffe kasta en bit kassler rakt i pannan på Anna O .. visserligen va jag inte med men jag har hört storyn ett antal gånger och de låter lika sjukt kul varje gång och jag skojjar inte när jag säger att jag sitter och skrattar för mig själv när jag skriver det.
9C var iallafall utan tvekan den bästaste klassen/familjen man kunde ha. En gång 9C, alltid 9C.






Saknar mina Sabres och mina Bobisar .. tre år med dom bästa men de sista året va nog det bästa. Alla jobbiga, outhärdliga träningar, tävlingarna DM och SM 2009 .. sjukt roligt hade jag då och de hade vi alla. Sen att vi tog hem både DM och SM guld + MVP i båda tävlingarna var mer än vi någonsin kunde drömma om. Jag är verkligen så oerhört glad över den tiden. Vi var verkligen dom bästa♥ och snart är det DM, om två veckor faktiskt och det ska bli sååå skojj att se alla tävla och se hur alla har utvecklats.




Kommentarer
Postat av: E M M I E

sv: ja tkr blondinbella passar mkt bättre i blondt men alla tkr olika :P



puss o kram! <3

2010-03-06 @ 23:26:45
URL: http://festix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0