STRESS, STRESS, STRESS

Att skriva om stress och utbrändhet gör att jag faktiskt inser att jag är stressad ganska ofta (?)

Irritation, utmattning, minns inte alltid vilken dag och vilket datum det är, svårt för att koncentrera mig, ojämnt humör osv.. och massa fler saker som jag inte kommer ihåg för tillfället. Sikken jäkla bitterfitta jag måste vara ibland alltså, men då vet ni ju i alla fall varför.
Jag kan nu lova att det inte beror på er utan på mig för att jag är stressad .. oekj ibland kanske de beror på er men ah ni fattar *hihii*


PS. Mina tänder är väldans fiina men jag har inte lärt mig hur man ler och visar tänderna. hahaa jag vet, jag låter helt knäpp men så äre ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0