SORRY

Har verkligen vart dålig på uppdatering nu under helgen. Men som sagt så hann var jag inte hemma under lördagen och idag har jag bara varit vääldigt seg.

Imorgon börjar min praktik som jag ska ha i två veckor. Från 10-18 omg jag kommer dö typ :O .. men så uppdateringen kommer ju då inte vara på topp under dagarna hehee :D Men men.

Har bara kollat film idag typ, haft en riktigt slapp söndag. Sen kolla jag ju Gossip Girl också love it och sen blev det Johan Falk fast faan Joel va inte med någonting alls nästan :O

aja men nu ska jag nana pusspuss !!

Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Praktik låter spännande!

Vad ska du ha praktik inom för område? :)

2010-03-22 @ 00:02:44
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0