NEDRÄKNINGEN HAR BÖRJAT

Från och med NU börjar finalen om .. 19 timmar och 41 minuter om jag inte har räknat helt fel hmm .. ? men jag tror att jag har kolla på huvudräkningen (Y)

Vad tror ni, vinner den förtippade favoriten Anna Bergendahl (?) Jag har säkert vid det här laget sagt att jag håller stenhårt på Darin imorgon. Jah har alltid gillat Darin och nejj inte bara för hans utseende som många tror .. utan för hans passion för musiken, hur han framför en låt både live och på skiva. Man kan nästan ta på hans kärlek för musiken. Jag har alltid gillat honom och kommer troligen alltid göra det.

Sen så håller jag även på Salem al Fakir & Eric Saade .. dom låtarna är också grymma. Fast om det var som det var förr i Melodifestivalen eller "schlagerfestivalen" som de hette då så skulle Pernilla Wahlgren helt klart vinna för hennes låt är verkligen en grym schlager och det gillar väl alla .. right ?


I always have and I always will love Darin Zanyar ♥

Vem håller ni på imorgon i Globen ?
Anna Bergendahl ?
Ola ?
Eric Saade ?
Timoteij ?
Darin som jag eller kanske någon annan ?



Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Men lägg ner! Ska jag smiska dig eller? Haha. Anna är grym. Får se vem som vinner... Vad får jag om jag har rätt? ;)

2010-03-13 @ 15:26:49
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Bögen från Dalarna

Of course menar jag dit, söt-Anna! ^^



Och ja, jag ser fram emot att hon vinner då så jag kan få håna dig lite. ;)

2010-03-13 @ 15:58:36
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Bögen från Dalarna

Jag har rätt. Tyst nu. ;)

2010-03-13 @ 16:53:16
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0