KLANTIGT VÄRRE = HELLIIS

Puh vill ni ens höra om min dag ? Jag vaknar 06.45 lite för sent så jag får stressa gärnet, dubbelt så jobbit om man är förkyld. Går ut till bussen med mami och min bror.. bussen är sen och dom mobbar mig för att jag har en plastsak på tänderna i lverkäken som jag måste ha nu i några dagar efter tandställningen (vet inte varför jag måste ha de) i alla fall så när jag har den så läspar jag som en gris typ.
sen.. kommer bussen till slut och jag åker till skolan. Allt går bra med alla och så sen har vi matte .. och jag fattar inte ett piss (Y) toppen !! verkligen haha jag har prov på fredag (Y) .. sen bamba (för er icke göteborgare så betyder det matsal) seen börjar jag må illa och grejjs .. efter de har vi estet jag mår mer illa.

...

Så jag går hem.. Bjälliis går också hem.. så äre massa slask mitt på gångvägen så jag går upp lite på kanten så halkar jag bara för jag är så jävla klantig .. Bjälliis börja asgarva vilket jag också gör. Som tur är så ramla jag inte i slasket .. men å andra sidan går mina byxor sönder en bit under knät .. och jag ska säga att det är inte ett litet hål utan hut stort som helst, som tur är är Katii och Eiemi i stan och jag får låna ett par brallor av Katii. Tack Katii du är en ängel (A).


gjorde denna på esteten idag, inget märkvärdigt med de va de man skulle göra typ.

Kom precis på att jag inte har borstat tänderna efter middagen (!!)
Shit .. måste rusa !


Noll Disciplin - Idiot

Kommentarer
Postat av: Jazze

Vad har du för estetiska ämnen? :) <3

2010-03-05 @ 17:23:13
URL: http://jazzminedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0