HEJSAN ONSDAG

Shoosan !!
Hur mås de ? Jotack det är bättre nu, jag vaknade i natt och mådde illa så jag va tvungen att gå upp och s-p-y runt 2 tiden .. sen efter de kunde jag inte somna så jag låg i sängen och vred och vände på mig tills jag finally somnade runt, hmm.. 5-6 tiden kanske. Sen vaknde jag runt två med världens huvudvärk, gick upp och tog en tablett, gick och la mig igen och läste lite. Runt halv 4 tiden kände jag mig lite ofräsh ni vet sådär som man känner sig när man är lite småsjuk så jag hoppa in i duschen och nu känner jag mig fräsh och mår faktiskt hyfsat bra.

Men men nu ska jag vila och glo lite Gossip Girl och sen ikväll kommer True Blood säsongs premiär idag !!
WOHOO som jag har längtat !!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0