FY SKAM


Anna Bergendahl

Favorittippad inför finalen .. huh ? Va säger jag om de ? Jo jag säger fuck no (!!)
Jag går i taket om hon vinner. Visst låten är fin och så men jag gillar henne inte sorry svenska folket.
Och jag vet .. man "får inte lov" att klaga om vem som vinner om man inte röstar. Men jag ska verkligen rösta gärnet på Darin så jag får klaga om hon vinner. Och om Timoteij får bra poäng så vet jag inte vad.. vad tänker svenskar med ? De kan ju inte gärna stå 4 fjantiga tjejer på scen i Oslo och sjunga kom kom bla bla bla ..

Menar absolut inget illa men det är såhär jag tycker och fy skam Sverige om någon av dom två vinner !!



GO DARIN !!

XOXOOO

Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Neeej, Anna! Hon är så unik och bra. Hennes röst gör att man får rysningar, väldigt originellt. :D

2010-03-10 @ 20:47:48
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0