FAMLJEN JACKSON

Jag har inte tiiiiiid som Hind säger hihii .. nejj men jag har inte hunnit blogga idag. De har vart skola och sen for jaf iväg till min mormor på ett litet besö sådär. Jag är så dålig på att träffa henne och jag säger att jag ska bli bättre varje gång men jag håller aldrig mitt ord men nu ska jag verkligen hålla mitt löfte och försöka gå dit minst en gång i veckan. Bra vah (?) Så jag har nästan precis kommit hem eller ah jag har ätit och så men ah ni förstår tänket.

Detta är lite carebox varning men vi kasta äpplen i skolan .. lite omoget jag vet haha men vem är inte de ? Så körde Sofia upp ett äpple i taket så de sprack och fyllde golvet med äpple .. huh ? haha aja

Ska i alla fall kolla Familjen Jackson sen .. utan Michael ;(



XOXOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0