CAN YOU BELIEVE IT

Oooh jag har läst ut boken. Twilight - Om jag kunde drömma. Den var otroligt bra, gud va jag har haft förutfattade meningar om den, helt sjuukt. Vill börja läsa den andra boken nununu !! Åh fuck I've gone over to Team Edward. I filmen tycker jag att han är jättekonstig för han gör massa saker och man inte förstår men nu när jag har läst boken så fattar jag alt typ och Jasper tycker jag är lite weard i filmen men fattar jag precis vem han är liksom. Fast Jacob är fortfarande sjuukt het det kan man inte förneka. Men jag är typ kär i Edward Cullen (!!) Jag kan inte ens fatta att jag skriver de men ah .. thats just how it is!


Nu ska jag kolla New Moon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0