ANDRA DAGEN

Idag var det lite mer att göra faktiskt. Har packat en massa Påskte, packat upp och prismärkt porslin och sen så var det lite mer kunder också. Jag har börjat lära mig lite tegrejs nu så det är lite lättare att hjälpa kunder och så utan att behöva fråga hela tiden för då känner man sig så himlans dum.

Fast jag har lika ont i fötterna idag som igår och de kommer nog inte bli bättre hihii :P men men det är bara att härda ut! Malin och Sofia som jobbar där är jättesjysta verkligen :thumbup:

Så jag ska nog stå ut i två veckor .. hoppas jag :|

Aja men nu blire TVkväll
först dating in the dark sen DH och COUGARTOWN !! Gud va jag älskar de :D

Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Wiie, det låter bra! Snart har jag praktik :D

2010-03-23 @ 20:39:21
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Bögen från Dalarna

IVA/UVA på lasarettet :D

2010-03-23 @ 21:14:53
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0