YAAAAHOOO

Hemma efter ännu en tuff dag på jobbet då ! :D men de värt de, har redan tjänat 2000 på 3 dagar. Inte illa pinkat. Men imorgon är jag iallafall ledig, asgött! Behöver vila lite nu, men sen på fredag är det back to work och sen efter de får vi se om jag får jobba ngt mer ;) hoppas påt!

Kom hem till en glad överraskning, alla mina betyg hade kommit in.

Helt grymt stolt över mina två MVG i engelska & estet! Dock så fick jag bara G i svenska haha *pinsamt* fast iosf så är faktiskt svensk gramatik svårt så jag skyller på de! men annars är jag sketastolt faktiiiiiskt :D

pusssss

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: aw tack! :D grymt jobbat av dig me!!

2010-06-16 @ 17:43:00
URL: http://www.nattstad.se/MliMalmberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0