THE FINAL ONE

Jag är smått irriterad nu men de ska jag inte ta ut på detta kära sista inlägg i denna lägenheten. Men nu är jag HELT färdigpackad så de känns ju skönt!


Bild tagen med webcamen, men de är iallafall de av mina grejor som INTE fick plast i lådorna. Plus att de finns lite grejor på andra ställen också.

Tror ni de är för varmt att ha denna mössan idag ? ;)

Detta blir väl iallafall troligen mitt sista inlägg på ett tag eftersom vi måste fixa nätet i den nya lägenheten, fast hoppas att någon av grannarna har oskyddat bredband för då kan jag ju använda de lite i smyg sådär haha.

Kommentarer
Postat av: Nicke

Lycka till med flytten nu då Hellman ! :)

2010-06-05 @ 13:02:31
Postat av: Johanna

Hoppas du får en svettig och jävlig flytt nu då !! :D nej skojar bara med dig, hoppas det går super.

2010-06-05 @ 13:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0