SVERIGES TOPP 10

Improveme.se har listat Sveriges 99 snyggaste män. Ni kanske redan vet de menmen jag tänker skriva lite ändå :) På vissa placeringar var dom heeeelt ute och cyklade, men de tog sig mot slutet. Sen så har dom heller inte valt dom snyggaste bilderna på många men jag tänkte iallafall lägga upp topp 10!



Hur fään tänkte dom hära undrar jag då ? hahaa


fortfarande .. hur tänkte dom. Okej Petter är snygg, men inte fään är han Sveriges 9e snyggaste man?

Heeeelt rätt !! till 110% fast han kunde gärna ha kommit högre upp på listan haha ;)

Måns, måns, måns .. joo men han är ju GRYMT snygg !! En riktig hunk. Enligt HugoRosas så ligger han själv på denna placering, fast att han egentligen ligger på 67e plats! Själv så tycker jag att han borde ligga högre än så menmen ;)

wohooooooo !! Killen är snyyygg. HELT RÄTT ..

Pontus Gårdinger är snyggg.. tycker t.o.m jag men ingen 5e plats kanske ? ..

Jag är inget fan av skidor så de kanske inte är någon större överraskning att jag inte har den blekaste om vem denne Jon Olsson är men han är la snygg.. kanske..

WHAAAT !?

Här snackar vi grejer haha !! Jag har största crushen på Alex Skarsgård! Helt klart en värt 2a plats..

okej .. efter det här så undrade jag innngen aning om vem som skulle kunna ligga på 1a plats, jag menar alla snygga svenska hade ju redan vart .. FAN va jag skratta när bilden kom upp ..

wait for it ..
..
waaaaait ...

har inget annat att säga än .. HAHAHAHAHAHAHAAAAAA HAHAHAHA HAHAHA !!!

11. Pelle Porseryd
12. Robin Söderling
13. Björn Gustavsson
14. Jocke Berg
15. Darin Zanyar
16. Alex Väggö
17. Andreas Carlsson
18. Ola Rapace
19. Niclas Rahm
20. Daniel Lindström

*Klicka på siffrorna för bilder eller klicka här för hela listan*



Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Äääsch! Snyggare finns det ju, haha. ^^

2010-06-15 @ 23:51:35
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0