SOL OCH BAD

God morgon! :D

Jag har sovit som en stock och jag har drömt massa saker i natt faktiskt, dock så har jag glömt av vad det va hahaa. Man borde typ skriva ner vad man har drömt precis när man vaknar så man kan komma ihåg de, fan va smart jag är! :)
Jag hade en bra kväll igår, finns inte så mycket att säga men jag va me Isabel och Bjälldal.

Idag så blir det nog att dra och bada, fast de blåser ganska mycket men de är säkert varnt ute iallafall! Sa jag förresten att jag tog mitt första badhäromdan? De va faktiskt asnice, fast e tog typ en kvart innan jag doppade mig haha.

Men så nu ska jag äta lite frukost och sådära. Ha bästaste dagen och puss på er!


Kommentarer
Postat av: Malin

jag ska också börja blogga snart!



och din header är jättefin :) kram

2010-06-26 @ 11:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0