SÄSONG EFTER SÄSONG

4 laxar sitter ju adrig fel liksom! Nu har jag gjort klart de jag skulle på jobbet så nu ska jag packa upp varor imorgon och sedan efter de vet jag inte om jag ska jobba någe mer, men vi får väl se. de blir inte lika långa dagar iallafall om man bara ska packa upp varor. Kanske bara 4 timmar eller så ;)

Nu har jag läst UNDERBARA nyheter i en blogg. True Blood kommer få en säsong 4 (jag vet att tredje precis har börjat men är man ett fan så är man hahaa) One Tree Hill kommer få en 8e säsong!!!!!!!! :):):) HAPPY FACE!! GossipGirl skådespelara har skrivit på ett kontrakt som gäller 7 år eller något sånt där så de kommer komma massa säsonger.

Alla mina favvisar kommer alltså fortsätta!! :D Nu saknas bara O.C haha fast de vet vi ju att inte de kommer kommer men ändå..


XOXOOO


Kommentarer
Postat av: Leia

Fin header!

2010-06-22 @ 22:01:58
URL: http://novembervind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0