LOVELYYYYYY

Idag har vart en UNDERBAR dag ! Efter skolan drog jag in till staden med Fisen, köpte USB åt mami. Såg sedan att jag hade 1000:- extra på kontot ;) satt ju inte fel precis. Gick runt och kollade på lite bikinis men köpte ingen .. inte då ialf. Sen köpte vi varsin glass och satte oss ute i solen, hur härligt som helst! Sommaren är verkligen här.

Efter det drog Fisen hem och jag gick där och väntade på Bjällan som jag trodde skulle komma strax .. men hon satt och softa på en uteservering med sina miliär-vänner (Y) toppen ! så jag hade la inget annat val än att dra dit. Satt där en stund sen åkte vi till Torget och där köpte jag mig en bikini och ett kort sött linne, perfa till beachen i sommar :D har fortfarande ingen kamera .. vet inte vart den har tagit vägen så ni får vanliga bilder fårn nätbutikerna hihi .. på bikinin iallafall.


överdel 79:- från Gina

underdel också från Gina 79:-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0