I FEEL THE SUMMER!

Nu är jag hemma från mölnlycke! Eller jag har faktiskt vart hemma några timmar men inte orkat uppdatera. Vi va iallafall vid någon sjö jag inte kommer ihåg namnet på och sola och bada! Så jäkla härligt väder nu :D nu är det verkligen sommar. Jag tror t.o.m att jag har fått färg nu dom här sista dagarna, super juh!! Dock så är jag helt röd på axlarna, ännu rödare än häromdan t.o.m men whateveeeer, de försvinner hoppas jag.

Tjajorna skulle visst hem till Isabel idag men jag fick lov att skippa de för jag är för trött (a' hoppas iallafall att dom får en toppenkväll och ni också! Nu ska jag mysa lite med mammsen och sen ska jag glo True Blood wihooooo love it!

(jag lovar mer bilder i veckan, har vart fittigt med dom nu på sista tiden)

puussss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0