I FEEL HUMAN AGAIN

Nu känner jag mig som en människa igen :) underbart! Efter en dusch känns allt bättre. Har även hunnit packa en del, så nu äre bara jättelite kvar men de får mamma ta när hon kommer hem.

Frågan är vad jag ska hitta på nu, jag är ju fortfarande lite småsjuk så jag ska väl försöka ta de lugnt och så. Hostar som en gris också, inte mysigt! Men jag ska väl slänga i mig lite frukost och sen kanske jag lägger mig i solen en stund men vi får se. Känner inte för att göra så mycket faktiskt även fast det är fredag men jag måste vara pigg och kry imorgon.

Såhär ser förresten linnet ut jag köpte igår :D de va rea så jag fick de för ca.70:-


Två favoriter just nu! ;)

Erik Saade - Masquerade

Salem al Fakir - 4 O'clock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0