ADAM LAMBERT - IF I HAD YOU - OFFICIAL VIDEO

Som ni vet så är jag världens Adam Lambert fan ! :D Älskar honom verkligen. Så jäkla grym på alla sätt! Idag släpptes videon till "If I Had You" min personliga favvolåt. Videon är hur jäkla bra som helst. Jag vet att de hat vart ett himla tjohej om Lady GaGas video som släpptes nån gång förre veckan eller något sånt och den är grym den också, men jag vetefasen om inte Adams If I Had You är bättre !! :D

älskarälskarälskar videon ! Här är länk till videon, ni måste tittaaaaaaaa


haha jag borde tyo göra en Adam Lambert kategori !


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Rätt bra faktiskt :D

2010-06-14 @ 23:13:12
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0