GO GERMANY!

Dagen dårå... Åkte ju som sagt till Näset och badade, hur skönt som helst verkligen! Men iallafall så när jag skulle dit så fick jag inte åka med bussen för den va för full så jag var tvungen att vänta på nästa :O Sen när den kom så blir den lika full den, fast jag fick åka med som tur va. Dock så stod jag inklämd i ett hörn som en packad lax! Och fan va de lukta i svett i allas armhålor. Alla är ju självklart tvugna att stå och fläkta sina armhålor rätt upp i näsan på mig!

Vi va inte där så länge idag för dom andra ville se matchen Argentina - Tyskland. Själv så är jag inte ett dugg intresserad men jag kolla ändå. Dom höll på Argentina så jag höll på Tyskland och så vinner dom med fakking 0-4! :D Jag sa från första början av VM att Tyskland kommer vinna så hoppas fan att dom gör de nu. Bara för de ska jag se alla matcher som är kvar (dock så kan jag inte lova något)


Argentina sög getballe! .. Messi också..

Wihoo mål.. fast nee.. offside hahaa!


pussspuss och gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0