SOMMAREN ÄR TILLBAKA

De blev ingen mer bloggning igårkväll men jag var helt slut efter filmen så jag gick och la mig runt halv ett. Håller nog på att bli sjuk också, jag är jätte tjock i halsen och så gör de lite ont också, buhuu :(

Och idag så är det ju underbart väder också! Synd bara att jag sov bort halva dagen. Vaknade inte förens HALV 3 när mamma och min bror kom hem, då låg jag fortfarande och sov. Men självklart så rusade jag upp och var klar på ca en halvtimme, sprang rakt till stranden och ner i plurret!:D

Senare ikväll blire fotboll iallafall, bronsmatchen mellan Tyskland och Uruguay och jag hoppas VERKLIGEN att Tyskland tar bronset eftersom att jag hejjat på dom sedan början av VM. Bläckfisken Paul har spått att dom ska vinna så vi får hoppas att han rätt även denna gången. De sjuka är att bläckisen ALLTID har rätt haha och det som är ännu sjukare är att dom har döpt den, till Paul dessutom haha.




poouuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0