OUT TO SEA!

Jag drog som sagt ut med Bjällis och hennes båt. Bello va med också. Mysigt mysigt. Vi åkte iallafall till Rävholmen för er som vet vart det ligger. Sen så är ju inte jag alls van vid havet och så, så jag rycker till varje gång båten guppar till lite extra hehee.

Hade asskoj, badade, solade, kastade stora stenar på brännmaneter.. de gamla vanliga liksom;) Sen när vi skulle hem, ah,.. då fick vi problem, och nu menar jag riktiga riktiga problem. Vi hade lyckats tricksa in ankaret i en glipa eller en sten eller något liknande på botten så ah vi satt fast helt enkelt, skillat.. I knoow!


Till slut fick vi hjälp av några andra som åkte förbi, thank god for that! Jag hade INTE velat sittar där och titta medans solen gick ner i horisonten..



En riktig cooling asså;)


jag vet inte om dom samtycker om att jag lägger ut bilder men whateveeer!

PS. Vi gick förbi en avloppsbil på vägen, ni vet en som tar hand om stopp i toan, EUGH! Fan va de stank och så låg det skit på gatan. Fick nästan kvällningar.. då är det ILLA!

Kommentarer
Postat av: Anna

SAMTYCKER ER MED DESSA BILDERNA!!!!!!! HAHAHA FYFAAAAAAN

2010-07-29 @ 12:20:19
URL: http://mrssheckler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0