INVIGNING

God morgon!:D

Uppe i hyfsad tid idag känner jag Men imorgon blir det ännu tidigare, då bär det av till mer jobb! Idag skiner solen iallafall, det känns som att det är sol varannan dag ungefär.

Igår var jag på Gothia invigningen iallafall med Kati, Eiemi, Hector, Bello och Bjällis som har kommit hem nu. Först va nog igen av oss i rätt stämning men de kom. Det är alltid sån skön stämningn på invigningen. Love it! Sen kan man ju inte gå runt och ragga på killar längre känner jag. Känns som att man är för gammal för de och att man kanske borde vara lite mognare och gothia-discot är inte ens att diskutera, BIG NONO haha:D Vi hade skoj iallafall!

Men nu så ska jag släng i mig lite frukost och sedan bege mig ut i det härliga vädret, fast har inte riktigt bestämt mig för om jag ska åka och bada eller om man kanske skulle dra in till stan och kolla lite fotboll på Heden. Men vi får se.

Några bilder från igår.

Bjällis och Kati

Jag och Bello

Hector och Kati



puuussss

Kommentarer
Postat av: MariaExpressen

looks like you all where having fun;)

2010-07-20 @ 19:40:40
URL: http://mariaexpressen.wordpress.com
Postat av: BELLO

HAHAHHA kati ser ut som en muslim:D

2010-07-22 @ 20:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0