I STILL GOT IT

Testade precis att gå ner i spagat vilket jag fasat att testa igen.. men de GICK! puh sikken lättnad, jag trodde verkligen inte att det skulle gå:O Tre år utav cheerleading gav ändå hyfsat resultat, och eftersom jag inte tränat på ca ett år nu så är jag faktiskt lite förvånad att vigheten sitter i.

Dock så tog jag ingen bild men jag lovar att försöka igen imorgon, så ni inte sitter och tror att jag ljuger ihop en liten lögn hihiii :D

Nu ska jag kolla klart CSI NY och sen sova.. några timmars arbete väntar imorgon.. :P


Mongobild ... bara för attt fylla ut inlägget hehee

Kommentarer
Postat av: Mickis!

nej inte mkt faktist, jag planerade att städa hela min lägenhet men det slutade med att jag bunkrade ned mig i soffan. :P Haft en bra helg?

2010-07-26 @ 00:00:17
URL: http://wewe.blogg.se/
Postat av: Mia

Spagat är ju skitcoolt!!! Kan du inte lägga upp en bild?

2010-07-27 @ 11:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0